Top Social

VIIMEPÄIVIEN KUULUMISIA

torstai 7. huhtikuuta 2016


Viimepäivät ovat kuluneet päivät nukkuen ja yöt valvoen. Olen siis ollut yövuoroissa ja päivisin olen ollut todella väsynyt. Eilenkin olin niin väsynyt, etten jaksanut nousta ylös ennen illalla tulevia salattuja elämiä. Ne olen noussut katsomaan, käynyt suihkussa, syönyt ja valmistautunut seuraavaan yöhön. Yhtenä iltana taidettiin katsoa jääkiekkoa miesystäväni kanssa. Muutoin ei ole mitään tapahtunut sen kummemmin. Hassu juttu, kesäisin jaksan hyvinkin nousta jo klo.02.00 aikaan päivällä ja tehdä kaikenlaista päivien aikana. Nämä talvet ja pimeät ajat sen väsymyksen saavat aikaan, aivan varmasti. Joten jospa se pian helpottaisi myös minun valvomistani ja väsymystäni. Nyt mulla on kuitenkin edessä tämän nukkumapäivän lisäksi neljän päivän vapaat eli miniloma! Tästä oon enemmän kun hyvillään. Ja huomenissa, mun sisko tulee käymään täällä meillä Oulusta viikonlopun verran.

Seuraava lause mua vähän ihmetyttää ja huvittaa myöntää. Jatkuvan väsymyksen myötä mä oon laiminlyönyt asioita, joita oon ennen pitänyt itsestään selvyytenä elämässäni. Oon jättänyt kokonaan hiusteni juurikasvun värjäämättä (voi kuulostaa pinnalliselta, mut tapa), vaikka on ollut tarve. Oon tehnyt pikaisia ruokia, joiden valmistamiseen ei mene paljon aikaa. Unohtanut katsella lempi tv-sarjojani ja lykännyt kauneushoitolan lahjakortin käyttämistä, koska en jaksa soittaa ja sopia aikaa. En mä ennen näin ole toiminut, mutta nyt se tuntuu mun päässä vain hyvältä. Työn, treenit ja unen mä oon saanut mahdutettua hyvinkin arkeeni ja ne ovatkin olleet pääosassa tämänhetkistä elämääni. Mutta jotain muutosta tähän täytyy tulla.. Ei tän kaiken keskellä pitäisi itselle tärkeitä asioita unohtaa. No onneksi nyt on enemmän aikaa itsellekin, kun pidemmät työputket alkavat olla takana.

Sit mä oon huomannut, miten yötkin alkaa valostua. Ei oo enää ihan niin pimeää kuin talvella ja välillä päivätkin on olleet todella aurinkoisia. Hiljattain ajatukset ovat alkaneet pyöriä tulevan kevään ympärillä. Kuten kerroinkin jo blogin puolella aiemmin, olen etsinyt sopivaa trenssitakkia jo jonkin aikaa. Tilasin Nellyn nettikaupasta yhden kokelaan, mutta ihmetyksekseni paketista ei ole kuulunut mitään. Ihmetyttää tämä, sillä yleensä kyseisestä nettikaupasta tilaus saapuu hyvinkin nopeasti. Tällä kertaa olen odottanut jo pari viikkoa. Huomenna soitan tänne ja kerron kyllä tilanteesta, jospa ovat unohtaneet toimitukseni? Jokatapauksessa takin pitäisi olla tulossa. Huomiseksi otan myöskin itselleni tavoitteeksi pestä ja pakkailla talvivaatteet tieltä varastoon, jotta saan enemmän tilaa meidän kevät -ja kesävaatteille. Ei ole niin väliksi vaikka hakisin kesävaatteetkin samalla jo varastosta, sillä reilu kuukauden päästä lähtäänkin jo matkalle, jossa niitä tarvitaan. Onpahan aikaa pestä niitä valmiiksi ja fiilistellä reilu kuukauden päästä alkavaa kesälomaa ja tulevaa kevättä, sekä tietty suunnitella meidän lomamatkaa. Tätä huippufiilistä matkaan liittyen ei vaan saa laantumaan. Siitä mä oon todella iloinen!

SATU
3 kommenttia on "VIIMEPÄIVIEN KUULUMISIA"
  1. Ihana, kun kevät alkaa jo saapua! Piristää paljon!

    Voisikohan blogistasi saada mobiiliversion käyttöön, sillä luen monesti blogeja kännykällä, ja on vähän rasittavaa selata silloin internetversiota :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Kiitos kommentistasi. Korjasin asian, nyt pitäisi olla mobiiliversiokin käytössä. Kiitos, että huomautit asiasta. Varmasti helpottaa muitakin mobiiliversion käyttäjiä. Ihanaa päivänjatkoa! :-) <3

      Poista
    2. Kiva juttu! Nyt on mukavampi lueskella kännyllä =) Samoin, hauskaa loppupäivää :)

      Poista