Top Social

FAVORITE TRENDS AND GOOD VIBES

lauantai 23. huhtikuuta 2016


Tänään mä annoin itselleni aikaa inspiroitua kaikesta kevään ja kesän muodista. Niin vaatteiden kuin kampausten, asusteiden ja erilaisten tyylien suhteen. Kokosin yhteen Pinterestin avulla asukokonaisuuksia ja trendejä, jotka ovat tällähetkellä lähellä mun sydäntä. Oli kyllä vaikeus valita joidenkin asujen väliltä. Ehkäpä teen toisenlaisen vielä lähempänä kesää, jos tästä koosteesta tykkäätte. Aivan ihania värejä ja sävyjä näissä asuvalinnoissa, eikö vaan?

+ Trenssi- ja bombertakit
+ Helle hatut ja erilaiset aurinkolasit
+ Revityt farkut
+ Lyhyet, korkeakauluksiset topit
+ Valkoiset tennarit
+ Naruilla kiinnitettävät korkokengät
+ Reilun kokoiset neuleet

Lettikampaukset! Nää on niin ihania ja tuo rennon olemuksen tyyliin. Niitä voi tehdä lyhyisiin -ja pitkiin hiuksiin, auki tai kiinnioleviin kampauksiin. Aivan ihania näin kevään ja kesän tullen! Mulla on tullut hirmu vähän tehtyä peruslettiä lukuunottamatta vastaavia kampauksia, mutta jospa alankin näitä vähän harjoittelemaan. Jospa mä jossain näistä edes suurinpiirtein onnistun. Harmi kun ei ole tiedossa sellaista tuttua, joka osais tällaisia tehdä ja pääsis tämmösiä mulle aina fiiliksen tullen letittelemään.

Mitä tykkäsitte kokoamistani tyyli -ja kampaustrendeistä? Otan erittäin mielelläni vastaan kommenttiboksiin kaikenlaisia kommentteja aiheeseen liittyen ja teidän suosikkejanne. Voitte myös laittaa linkkiä teidän inspiraation lähteisiin ja teidän sydäntä lähellä oleviin trendeihin.
Ihanaa lauantai-iltaa sinne blogin toisellepuolen! <3

SATU
1 kommentti on "FAVORITE TRENDS AND GOOD VIBES"
  1. Moi&kiitos Satu :) Ihania juttuja oot löytäny. Minä tykkään rennoista ja" boheemeista " asuista :) Ja leteistä myös..vaikka oonki jo ikäneito :D
    Ihana kun joku jaksaa laittaa vinkkejä tyyleistä ! Lisää vaan
    Uleåborgista Irenetuulia

    VastaaPoista