Top Social

REFLECTION SILVER TREATMENT

tiistai 19. huhtikuuta 2016





Nyt haluan esitellä teille yhden mun ehdottoman suosikin hiustuotteiden parista!! Tää on Cutrinin reflection silver treatment eli sävyttävä erikoishoito vaalennetuille, luonnostaan vaaleille tai harmaille hiuksille. Kyseinen tuote siis taittaa pois niissä esiintyvää keltaisuutta ja korjaa auringon aiheuttamaa kellastumista hiuksissa.

Tää tuote sisältää UV-suojan ja on siksi erittäin hyvä erityisesti kesää ajatellen. Tuote hoitaa ja suojaa hiuksia sekä antaa kauniin kiillon. Tätä on todella helppo käyttää, eikä se vaadi paljon aikaa. Hoitoainetta levitetään suojakäsineillä pyyhekuiviin hiuksiin ja annetaan vaikuttaa 5-15 minuuttia halutusta lopputuloksesta riippuen. Sen jälkeen huuhdellaan pois. Mä itse annoin aineen vaikuttaa jotain 10-12 minuuttia ja lopputulos oli hyvin tasainen. Sävy oli kirkkaan vaalea ja kiiltävä, kuin olisi juuri värjätty. Hieman hopeanhohtoinen paikoittain sanoisinko. Tykkään kyllä hirmusesti! Ajattelin vielä testata hieman pidemmällä vaikutus ajalla, jos saisin tehtyä tähän vielä raitoja.

Hopeatuotteita on markkinoilla hirmuiset määrät ja kaikki aivan eri hintaluokkaa. Tämä 200ml aine maksoi kympin kampaamon alennuksesta, mutta tavallisesti taitaa olla parinkympin luokkaa. Aivan ihana uutuus mun suosikkeihin ja ehdottomasti se ykkönen, jota tuun jatkossa tuohon keltaisuuteen käyttämään värjäyksen jälkeen ja aina värin kuluessa säännöllisesti. Kyseinen hoitoaine pitää kyllä luvatusti hiukset eloisan ja kirkkaan näköisenä.


Oon kokeillut monia hopeashampoo tuotteita, mutta ikinä ne eivät ole kolahtaneet muhun ihan täysillä. Aina niissä on ollut jotain ongelmaa. Joskus hiukset ovat jääneet likaisen tuntuisiksi tai näköisiksi, joskus taas shampoo ei ole kääntänyt hiusteni sävyä mihinkään suuntaan tai on saanut jopa sinistä pigmenttiä aikaiseksi pikaisenkin pesun jälkeen. Eli aina oon ollut pienellä varauksella näiden suhteen, kuten tälläkin kertaa, mutta nyt mä vihdoin ja viimein löysin ratkaisun tähän ajoittaiseen ongelmaan mikä värjäämiseen ja värin kulumiseen liittyy. Kyllähän tässä kahdeksan vuotta onkin vaaleaa sävyä pidetty ja nyt mä voin huokaista tänkin asian suhteen helpotuksesta. Nyt tiedän miten mä saan ylläpidettyä tän sävyn värjäysten yhteydessä. En voi muuta kuin suositella!

SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti