Top Social

KOLME VIIKKOA JA KAKS PÄIVÄÄ

torstai 21. huhtikuuta 2016

Heissan! Kolme viikkoa ja kaks päivää - aikaa meidän lomamatkaan siis. Mä lasken päiviä ensinnäkin kesälomaan ja sit tähän matkaan. Kesälomaan on päivä vähemmän. Virallisesti mun loma kyl alkaa vasta tätä viikonloppua seuraavana maanantaina, mut mä suunnittelin yöt ja vapaat just ennen matkaa, niin viimeinen vuoro on siis toi torstai - perjantai välinen yö. Sit pakkailemaan!

Heräsin aamulla klo.11 aikaan aamupalalle. Siitä sit lähin käymään tavalliseen vapaapäivä rytmiin salilla, kävin noutaa Fitnesstukulta saapuneen paketin ja tulin kotiin hengailee. Sit pian Juuso tulikin ruokaostosten kanssa töistä kotiin ja alettiin tekee ruokaa. Yleensä en nuku enää illasta ennen ensimmäistä yötä, mut nyt mua kyl tän päivän treenin ja ruoan jälkeen alko nukuttaa sen verran, et mä otin siinä viel illastakin reilu tunnin levot. Onpahan tullut levähdeltyä, joten tänäyönä ei saa valitella väsymystä.


Mitä nyt suunnitelmia ja hoidettavia asioita mulla ennen kesälomaa, niin tulossa siis vielä mun Tunteva -koulutuksen näyttöhommat, joihin kuuluu mm. asiakastilanteen kuvaaminen työpaikalta ja sen katsominen ryhmän kesken, sekä tentti. Ensiviikolla saan opiskelijan, joten hänen perehdyttäminen siihen saakka, kunnes jään lomalle. Sit meillä vielä työpaikan tyhy -päivä viikonpäästä. Hommaa siis vielä luvassa, mutta pian pian! Joko te odotatte kesälomaa? Entä millaisia suunnitelmia luvassa?

SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti