Top Social

BLACK FASHION

perjantai 15. huhtikuuta 2016
Shoppailemaan pääset: TÄSTÄ

1. NLY Trend - Relax coat
2. NLY Trend - Cover all top
3. NLY One - Mesh insert rib dress
4. NLY One - Sheer scallop lace top
5. NLY Lingerie - Flirty mesh robe

Kuvat lainattu Nelly.com :sta.

Mua huvittaa heti näin alkuun. Näin räväkkäitä ostoksia oon tässä kuussa tehnyt Nellyn alennusmyynneistä. Kuten jo alkuvuodesta kerroin, oon alkanut tykätä käyttää ihan vaaleita tai sit aivan tummia vaatteita, sekä ihanan harmaata sävyä tietty! Hassua tää, ennen mä valitsin aina ne värikkäimmät sävyt. Yleensäottaen kaikki tämmöne yksivärinen, pitsinen ja pienet yksityiskohdat omaava saa mut ihastumaan. Mutta mä niin tykkään!!

Mä oon saanut vietyä mun kaikki talvivaatteet varastoon, mut vielä täytyis hakee tän kuukauden aikana kesäkengät ja joitain kesävaatteita takas sieltä, jotta pääsen niitä pesemään tätä kevättä ja kesää varten. Aion myös tehdä lähiaikoina hirmusesti karsintaa noiden mun vaatteiden kanssa ja viedä pois johonkin kierrätykseen vanhempia, joita ei tuu käytettyä. Kirpputorille vienti vois olla myös yks vaihtoehto. Mulla on isot pinot ylimääräisiä vanhempia vaatteita tuolla varastossa, pääasiassa näitä värikkäämpiä vaatteita, joita en enää osaa käyttää. Jokatapauksessa monesti kun yrittää luopua näistä ylimääräisistä tulee sellanen tavanomainen haikeus, mitä jos näitä haluaisikin vielä käyttää. Vaikun ei, näitä ei edes muista sen jälkeen kun niistä on luopunut. Hassua tämä!

Anyway tää ylhäällä oleva number one on se kauan odotettu kevät takki, mistä oon blogin puolella puhunut aiemmin. Se näytti mielestäni nettisivujen kautta paksummalta kuin todellisuudessa, mutta rakastuin siihen silti! Nyt vain odottelen et ilmat alkavat lämpenemään entisestään ja pääsen tätä käyttämään. Toimituksen viive johtui siitä, että paketti oli mennyt postissa hukkaan. Onneksi kuitenkin odotus palkittiin ja sain tilauksen loppujen lopuks kuitenkin perille. Mitä mieltä ootte näistä asusteista? Ja miten olette itse valmistautuneet tulevaan kesään ja tähän kevääseen?

SATU
2 kommenttia on "BLACK FASHION"
  1. Vastaukset
    1. Kiitos hirmusesti!! Määki tykkään, odottelen vaan et pääsen näitä käyttämään! :) <3

      Poista