Top Social

VIIMEISET 12 TUNTIA

keskiviikko 22. kesäkuuta 2016




Alkuviikko on mennyt ihan totaalisesti sisätiloissa hyöriessä ja blogikin on ollut jo turhan monta päivää hiljainen. Mutta nyt murran tän hiljaisuuden. Sillä muuttotavaroista tärkeimmät on saatu purettua ja oon ehtinyt vähän kesäilmastakin nauttia. Nimittäin, tänään mä näin pitkästä aikaa mun vanhaa koulukaveria, joka nauttii ajastaan tällähetkellä täällä Tampereella. Onneks nähtiin just tänäpäivänä sillä kaikki tässä päivässä teki siitä just niin kivan kun se oli. Kun kaks blondia lyödään yhteen niin eipä siitä ainakaan tylsää tule, uskotteko?

Mitä päivään sitten kuului, niin tottakai ensin vähän suunnitelmien vastustamista. Mä hyppäsin uuden osoitteeni myötä väärään bussiin. Tai no oikeastaan lähin rehellisesti bussilla väärään suuntaan. No väliäkö tällä mä mietin. Jäin sitten siellä tutussa Hervannassa pois ja suunnitelmana oli hypätä vaan samoihin aikoihin tulevan bussin kyytiin. Kun bussi vihdoin pysähtyi, niin eiköhän se bussi mihin ajattelin vaihtaa, lähtenyt just menemään. Siinä sitten hetken istuskelin pysäkillä ja kattelin muiden ihmisten menoja. Mikäpä hätä mulla vapaapäivänä oli. Jonain muuna päivänä tää ois voinu hieman harmittaa. Keskustorille jäädessä mä tapasin mun ystävän ja käytiin kahvilla, minkä lisäks oli tietty otettava yks jäätelöpallo! Ihmetyttää ihan, miten vähän Hämeenkadun varrella on kahviloita, joilla on ulkona terassialueita.

Ihan sattumalta Jounin kaupan auto oli kiertueella täällä Tampereella ja päätettiin ihan extemporee käydä tsekkaamassa tämä! Sisällä oli myynnissä erilaisia Jounin kaupan logolla painettuja vaatteita ja muita heidän yrityksensä tuotteita. Loppupäivä kierreltiin pieniä sisustusmyymälöitä, käytiin Sokoksella ja käveltiin ympäri kesäisiä katuja, sekä käytiin Finlaysonin tehtaanmyymälässä Kuninkaankadulla. Ihan huippu päivä kaikenkaikkiaan! Näitä päiviä kun saa lisää, niin mikä kesä! :-)

SATU
2 kommenttia on "VIIMEISET 12 TUNTIA"
  1. Mä olen työkyvyttömyys eläkkeellä ja miehen loma alkaa huomenna kaks viikkoa ja elokuun alussa kaks viikkoa.
    Osallistu kastehelmi kakkuvadin arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! :-) Käyn ehdottomasti katsomassa kilpailusi, kiitos vinkistä! :-)

      Poista