Top Social

10 AJANKOHTAISTA FAKTAA

perjantai 10. kesäkuuta 2016

1. Tuleva viikonloppu vielä, jonka jälkeen kesäloma ois lusittu. Täh, justhan se alko?

2. Meillä on asunnonhaku käynnissä ja nyt odotellaan hakemuksiin vastauksia - josko joku meidän suosikeista ois vielä vapaana.

3. Mun hiusten latvat alkaa olla taas siinä kunnossa, että ois aika käydä kampaajalla. Miten oonkin niin laiska käymään kampaajalla.. (Onko muilla samaa ongelmaa??)

4. Kirpputori pöydälle löytyis takuulla täältä hirmuiset määrät tavaraa. Eiköhän siis tämäkin ala olla ajankohtainen asia toteutettavaksi.

5. Haaveilen uudesta kamerasta! Olympus Pen E-PL7 :sta. (Onko teillä kokemuksia?)

6. Työvuorojen suunnittelua lokakuulle saakka. Luitte juuri oikein, lokakuulle.

7. Mun täytyis keksiä joku uus harrastus ton salin rinnalle. Joku missä mä voisin tavata uusia ihmisiä. Mä kun oon niin hyvä keksimään näitä - olen yksin - harrastuksia.

8. Meillä hajos tiskikone. Huoltoyhtiöön on ilmoitettu asiasta, mutta ei oo vielä tultu korjaamaan. Joten harrastamme nyt hetken tiskaamista käsin. Jälleen kerran muistaa miten iso apu tiskikoneesta on!

9. Mulla on ollut nyt kohta pari viikkoa pientä flunssaa päällä. Mutta tälläviikkoo se paheni ja nyt saan niiskutella ja syödä kurkkupastilleja jatkuvasti. Jospa en tuu enempää kipeäksi!

10. Vältin tälläviikolla kirjastonkirjojen palauttamisen siirtämällä kerran niiden eräpäivää. Haha!

Nämä täällä ajankohtaisia faktoja.
Mitkä asiat siellä ovat ajankohtaisia? Onko kenties jotain samoja asioita?

SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti