Top Social

TALVILOMA JA KATSE KOHTI UUSIA TUULIA

keskiviikko 5. lokakuuta 2016
Viimepäivät... Niiden aikana mä oon tehnyt radikaalin päätöksen mun liikkumisen suhteen, mistä mä kerron teille tarkemmin perjantain jälkeen, kun mä pääsen tekeen tarkempia kehonkoostumus mittauksia uudelleen. Syyskuun viimeisenä mä jätin taakseni vanhan koti-kuntosalini Tampereelta ja jätin mielen auki salien suhteen kunnes joku tuntuu itelle just sopivalta. Ja nyt mä tiedän mikä tuntuu, itse asiassa mä tajusin sen jo eilen! Tänään mä vietin sellaset kolme tuntia tuon miehekkeen kanssa kehonhuollon parissa ja voi jestas että tuntuu hyvälle. Tästä se lähtee taas! Aivan uudenlaisella motivaatiolla nimittäin.

Tän illan kruunas tää todella värikkään näköinen, mutta myös huomattavasti makeammalle maistuva maitorahka bowl, mihin mä siis lisäsin hieman kaikkee hyvää. Tällä mennään ja huomenna pitkästä aikaa koittaa aamu ilman minkäännäköstä aamuherätystä tai pirisevää torkkua. Sitten herätään - kun tuntuu siltä. Ja siihen aikaan treenataan kun tuntuu siltä. Niin mä vietän mun talvilomaa, mut mikäpä parempaa!

Tälläpuolen on muutenkin taisteltu flunssaa vastaan jo kohta kolmisen viikkoa ja viimeyönä se otti vallan sit lopulta. Nenä on aivan tukossa ja kurkku hirmusen kuiva. Mutta se on vaan koitettava syödä paljon vitamiineja ja malttaa tän kaiken innon keskellä, ettei tuu vaan pitkitettyä tätä sairastelua oman tyhmyyden vuoksi. Kaikki vaan terveyden sallimissa rajoissa tietysti. Mutta virtaa on kerätty jo tähän saakka lomaa enemmän kun aikoihin, joten eiköhän tää tästä taas. Nyt nautitaan lomaviikosta ja ihanista ystävistä, uudesta kuntosalista ja kaikesta siitä mitä tulevan pitää, rauhallisista koti-illoista ja saunomisesta. Kaikesta siitä, mistä aina ei edes ymmärrä ja muista nauttia. Ihanaa keskiviikko iltaa <3

SATU
2 kommenttia on "TALVILOMA JA KATSE KOHTI UUSIA TUULIA"
  1. Kuulostaa jännittävältä tulevat suunnitelmat! Miekin haluaisin käydä mittauksissa, jos vähän alkaisi nähdä kehitystä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä ehdottomasti mittausten ottamista. Sitä kautta saa kummasti uutta motivaatiota treenaamisen suhteen, kun näkee konkreettisesti ne tulokset! :-)

      Poista