Top Social

ENSIMMÄINEN PT TAPAAMINEN IKINÄ

sunnuntai 16. lokakuuta 2016

Perjantaina se sitten tapahtu, elikkä tapasin ensimmäistä kertaa Fressin Personal Trainerin. Mää oon tosiaan siis ottanut nyt 5 tapaamista, joiden aikana mä haluan käydä läpi ja kartoittaa mun yleistä hyvinvointia ja saada uudet juurikin minulle suunnitellut henkilökohtaiset treeniohjelmat. Nää ohjelmat tullaan suunnittelemaan mun kolmivuorotyö huomioiden ja treeniviikot tulee vaihtelemaan niin, että yövuoro - viikkojen ohjelmat tulevat olemaan normaalia kevyempiä ja sisältämään enemmänkin palautusta ja tankkausta. Näiden tapaamisten aikana me ehditään käydä läpi myös mun tänhetkistä ruokavaliota ja vuorotyönmerkitystä siinä.

Ensviikon keskiviikkona ois tarkoitus tehdä yhdessä jalkatreeniä ja käydä läpi tulevia treeniohjelman liikkeitä, sekä tarkastella oikeanlaista suoritustekniikkaa. Viimekerralla käytiin läpi mun elämäntapoja ja tavoitteita, liikerajoitteita sekä liikkeitä ja tekniikoita, joita olen käyttänyt treenatessani salilla. Uskon, että tulevalla tapaamisella käydään läpi myös muita korvaavia liikkeitä, joita en ole vielä hyödyntänyt omassa treenissäni - hyvien perusliikkeiden lisäksi tietysti.

Mulla on niin hyvä fiilis tästä kaikesta. Ihan yleisesti salin muutoksesta, treenaamisesta ja tulevista pt-tapaamisista. Kuun loppuun mennessä mä saankin jo sit uudet treeniohjelmat, joilla pääsen jatkamaan tätä kropan muokkaus projektia. Joten eiköhän tästä hyvä tule vielä!

Ihanaa lokakuun jatkoa! <3

SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti