Top Social

MISTÄ MUN AAMUPALA KOOSTUU?

sunnuntai 31. heinäkuuta 2016


Ajattelin, että teitä vois kiinnostaa miltä mun tavanomainen aamupala näyttää ja mitä mä ylipäätänsä aamuisin syön! Ei sanontaa - aamupala on päivän tärkein ateria - turhaan peräänkuuluteta, sillä tää pitää ainakin mun kohdalla kyllä aivan täysin paikkansa. Ne aamut jolloin en syö riittävästi näkyy kyllä aika pian energianpuutteena ja väsymyksenä. Yksinkertaisesti ne vaan lähtee hitaasti liikkeelle - ilman energiaa ja hyvääoloa. Ja keskittyminen kaikkeen on todella hankalaa.


Mulla on oikeastaan viisi juttua, mitkä yhdistyy väistämättä aamulla:


1 ) PUURO, Ja tarkemmin vielä sellainen Nalle neljänviljanpuuro!

2 ) MARJAT JA HEDELMÄT, Näitä tulee nautittua niin puuron päällä, smoothiessa ja sellaisenaan. Riippuu aamusta ja siitä, onko niitä tuoreena / pakkasessa .

3 ) SMOOTHIE, Tän teen myös fiiliksen mukaan, ihan omilla resepteillä. Mutta lähes poikkeamatta juon jonkunlaisen aamuisin! Tällähetkellä tuoreista mansikoista saa aivan super hyvää ja makeaa - ilman lisättyä sokeria.

MANSIKKASMOOTHIE:
Banaani // Maitorahkaa 1prk // Vaniljaskyr 1prk // Mansikoita // Maitoa 2 - 2,5 dl // Cashew pähkinöitä kourallinen
¤ Laita kaikki tehosekoittimeen ja sekoita.

4 ) KAHVI, Aamukahvia riippuen siitä, mikä työvuoro on. Aamuvuoro päivinä ei tuu juotua kotona, koska työmatka kestää sen 10-15 min, jonka jälkeen mä hörppään heti töissä kupillisen. Muuten mä juon tän aamupalan yhteydessä.


5) APPELSIINIMEHU, Yksinkertaisesti parasta aamuisin. Ihanan raikasta ja erityisesti sellanen mehu, mikä sisältää hedelmälihaa. Mehulinko vois olla huippujuttu.

SATU
2 kommenttia on "MISTÄ MUN AAMUPALA KOOSTUU?"
  1. Kivasti toteutettu postaus! Itselläkin marjat ja hedelmät kuuluvat jokaiseen aamuun, mutta usein seurana on myös joko puuro tai kaurahiutaleita :)

    Mulla on muuten blogissa tällä hetkellä kosmetiikka-aiheinen arvonta käynnissä, jos haluat käydä kurkkaamassa :) http://goo.gl/gGvlI8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Käyn kyllä ehdottomasti kurkkaamassa, kiitti vinkistä! :)

      Poista