Top Social

KUUN VAIHTEEN KUULUMISIA

torstai 5. toukokuuta 2016

Mitä tällähetkellä pyörii mun arjen ympärillä? No ihanat parinkymmenen asteen kesäilmat!
Sit no, mä käyn töissä vielä viikon verran, jonka jälkeen mulla alkaa kesäloma. Reilu viikko ja me lennetäänkin sit jo Turkin lämpöön aurinkoa ottamaan. Ihana päästä pakoon tästä tutusta ja turvallisesta arjesta, jonka ympärillä kaikki pyörii. Rutiinin omaisista aamuista ja raskaista työpäivistä, jatkuvasta kaupassa ravaamisesta ja kodin siistimisestä, kaikesta tästä. Siellä me saadaan vihdoin vaan syödä valmiiksi laitettua ruokaa, huokaista jatkuvasta siivouksesta, unohtaa työvuorot ja pyykinpesu ja keskittyä siihen olennaiseen -toisiimme ja kivaan yhdessäoloon. Huippua että on keksitty tämmönen matkustaminen, jonka avulla oikeasti pystyy toteuttaan tän irtioton -kotisuomesta.

Mulla treenattua on tullut se 3-4 kertaa viikossa, mikä on ollutkin tavoitteena. Kevään aikana mulla on ollut ajatuksena saada hieman painoa lisää, sillä viime syksyn jatkuvan stressin vuoksi se muutaman kilon pääsi tippumaan. Tämän kevään aikana oonkin saanut sen 2 kiloo lisää. Ihan hyvin siis, koska se ei oo varastoitunu näkyvänä rasvana vaan siis lihasta on tullut ihan nähtävästi aiempaan verrattuna. Motivaatio on hyvin säilynyt ja tuloksia tullut, kun oon vaan jaksanut töistä huolimatta suorittaa suunnitellut ohjelmat ja lisännyt proteiinin määrää tietoisesti osaksi päivittäistä ruokavaliota. Mulla kun on sellainen työkin, että niitä kaloreita kuluttaa.

Palatakseni vielä erityisemmin tähän päivään -se oli erityinen. Mulla oli vieraana ystävä jo useamman vuoden takaa Oulusta. Ihana nähdä välillä näitä vanhempiakin lähimpiä ystäviä, joiden kanssa voi jakaa kaikki ajatukset ja tunnetilat välittämättä muiden mielipiteistä. Se ymmärtää ja nauraa sun kanssa aivan kaikelle, mistä ikinä puhuttekaan. Tälläkertaa meillä meni 6 tuntia siihen et saatiin pikaiset kuulumiset vaihdettua! Elikkä siis tää kokopäivän aika, mikä oltiin varattu. Vielä olis ollut juteltavaa ties kuinka paljon. Harmikseni piti käydä se luovuttaan tolle Onnibussin kuskille takasin. Mutta oli Eeva ihana kun kävit! <3 Enskerralla tuun sitten Oulun suuntaan ja kesällä Helsingissä tavataan!

Anyway vielä siis yks viikko mun höpötyksiä ja sit tarkoitus ois et tää blogi alkaa täyttyä lomatunnelmista. Joten olkaahan kuulolla! Ihanaa iltaa <3

SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti