Top Social

ELÄMÄNI AAKKOSET

torstai 12. toukokuuta 2016

Viimeaikoina mä oon paininut viimeisten työvuorojen ja rästissä olevien tehtävien kanssa, sekä matkan odotuksen varjossa. Tää on samalla parasta aikaa, kun tietää pääsevänsä matkustamaan jo tulevana lauantaina, mutta samalla stressaavaa - kun on ollut niin paljon asioita, mitä hoitaa vielä näiden muutaman päivän aikana. Blogi on ollut nyt tavallista hiljaisempi ja aihetta kirjoittamiselle on ollut hieman vaikea löytää, samoin kun aikaakin. Yövuorot meneillään tälläkin hetkellä.
Kaikesta huolimatta - en ole ottanut stressiä blogin kirjoittamisesta, vaan postailen sitä tahtia kuin hyvältä tuntuu ja aihetta tuntuu löytyvän. Ensviikko onkin jo toinen juttu, joten eiköhän muutosta ole tänkin suhteen luvassa.

Useissa blogeissa olen törmännyt haasteeseen, jossa käydään läpi oman elämäni aakkoset.
Monet asiat ovat muuttuneet ajankuluessa, jopa viimevuodesta hirmuisesti. Jos oisin käynyt läpi nämä vuoden aiemmin, ne olisivat näyttäneet aivan toiselta. Mutta nyt tällähetkellä, nämä ovat keskeiset asiat elämääni liittyen:

A - Atooppinen ihottuma
Tästä mä oon kärsinyt pienestä asti. Pitkä tauko oli oireettomana, mut nyt se on taas alkanut muistutella olemassaolostaan. Jospa nyt loman aikaan iho rauhoittuisi ja enin kuivuus lähtisi pois.

B - Blogi
Mulla on sellanen viha-rakkaus suhde mun blogia kohtaan. Rakastan kirjoittaa ja valokuvata, tehdä blogipäivityksiä ylipäätänsä. Mutta, tällähetkellä en oo aivan täysin tyytyväinen mun ulkoasun ja kameran suhteen, joten eiköhän siihenkin oo tulossa tulevaisuutta ajatellen muutosta.

C - Coffee
Aamukahvi on tärkeä osa mun aamurutiineja. Erityisesti työaamuina tulee juotua useampi kuppi kahvia. Myös päiväkahvit on ennemmin tapa kuin poikkeus, ei kuitenkaan aina niin välttämätön kuin aamukahvi. Huomaan kyllä aamulla vireystilan eron, jos en kahvia juo.

D - Design
Niin kauniita, tyylikkäitä ja laadukkaita. Oon niin ihastunut useisiin eri design valaisimiin, astioihin ja sisustustavaroihin. Yksinkertaisesti vaan, on olemassa aivan ihania kodinsisustus ideoita ja mahdollisuuksia.

E - Elokuvat
Tykkään hirmusesti katsella erilaisia elokuvia. Ne vaan auttavat huomaamatta irtautumaan hetkeksi arjessa pyörivistä asioista. Ihana tapa viettää rauhallisia koti-iltoja.

F - Flowers
Kukat on niin kauniita. Ennen en osannut arvostaa niitä niin paljon kuin tänäpäivänä. Saatan vain kauppareissulla käydä ihailemassa kauniita tulppaaneita ja ruusuja. Harmi kun ne ei pysy kauniina kovinkaan pitkään.

G - Google
Hirmu usein tulee googleteltua ja etsittyä tietoa päivittäisia asioita varten. En ymmärrä miten ihmiset pärjää ilman tätä, haha. Ihan huomaamatta tulee haettua tätä kautta pikalinkkejä eri sivuille, tietoa ja osoitteita eri paikkoihin. Huippu keksintö!

H - Hyvinvointi
Koen sen aina tärkeänä osana elämää. Siitä ei saa tinkiä. Toivottavasti pysyn itse hyvinvoivana ja saan aina edistää sitä myös ammattini puolesta jollain tapaa. <3

I - Iphone
Puhelinmalli, josta en osais vaihtaa enää toisenlaiseen. Kyseinen kapistus myös jatkuvassa käytössä.

J - Juokseminen
Erityisesti kesäaikoina mä tykkään juosta ja lenkkeillä. Nyt kun alkaa ilmat lämpenemään, niin ajattelinkin kääntää taas juoksumoodin päälle. Ihanan rentouttavaa liikuntaa!

K - Kiitollisuus
Oon todella kiitollinen asioista, joita olen saavuttanut ja mitä olen oppinut. Osaan kiittää ihmisiä avusta ja näyttää kiitollisuuden. Voi miten paljon enemmän meidän tulisikaan kiittää ja arvostaa toisiamme!  <3

L - Liikunta
Yks tärkeimmistä asioista mun elämässä. Saa mut voimaan hyvin ja pysymään hyvällämielellä.



M - Matkustaminen
Mun veressä virtaa ikuinen matkageeni. Intohimo tätä kohtaan kasvaa entisestään aina jokaisen reissun jälkeen, eikä se lähde mun verestä pois. Mikä tapa päästä irti arjesta ja rentoutua! Parasta, sanon minä.

N - Nike
Hulluus kyseiseen merkkiin ja erityisesti heidän kenkävalikoimaan. Aivan parhaita jalassa ja ihanan näköisiä. Jokainen kenkäpari tuntuu pakolliselta hankinnalta, eikä yksikään pari jää käyttämättä!

O - Onnellinen
Tällähetkellä elämä tuntuu hyvältä tässä ja näin. Aina on vastassa asioita, joiden toivoisi menevän sen helpoimman tavan kautta, mutta otan haasteet haasteena. Hymyilen, elän päivä kerrallaan ja nautin siitä mitä elämällä on minulle tarjota tässä ja nyt. Kaikella on aikansa, eikä kaikkea tule heti saavuttaa.

P - Parisuhde
Yks tärkeimmistä asioista tällähetkellä elämässä. Kyllä tästä asiasta ei vaan voi olla muuta kuin kiitollinen ja onnellinen.

Q - Quotet
Kaikki tällaset tekstinpätkät, sitaatit ja aforismit. Vitsi miten tsemppaavia ja piristäviä ne on. Ihania ootte te ihmiset, jotka niitä keksitte. Piristätte kummasti mun päivää!

R - Ruoka
Yks parhaista asioista on hyvä ruoka. Mulla on hyvä suhde ruokaan ja tykkään kokata. En osta valmisruokia ikinä kaupasta. Syön kaikkea monipuolisesti, enkä noudata mitään tiettyä ruokavaliota. Oon usein epäileväinen uusien ruokien suhteen, mutta pyrin kyllä sitä puolta kehittämään!

S - Sydän
Teen paljon asioita hetken mielijohteesta ja luotan usein intuitioon. Moni asia olisi varmasti toisin, jos en olisi tehnyt näitä asioita tunteen voimalla, vaan järjen ja harkinnan kautta. Mutta sitä en tiedä, olisinko silloin näin onnellinen ja saavuttanut tämänhetkisen hyvänolon.

T - Työ
Teen vuorotyötä ikäihmisten parissa. Tulevaisuudessa haluaisin löytää tarkalleen sen paikan, missä tuntuu siltä että tätä mä haluan aina tehdä. Vielä ei tunnu siltä, mutta hyvällä alulla ollaan. Tykkään kovasti mun työstä ja aion tehdä sitä vielä jonkunaikaa tämänhetkisessä paikassa. Sitten jatkan opintoja.


U - Unelmat
Mun mielestä unelmat ja haaveet omalle elämälle on todella tärkeitä. Mun unelmat on muuttuneet useita kertoja elämänaikana ja tällähetkellä en oo aivan itsekään varma, mistä todella unelmoin. Pidän silti niitä todella tärkeinä asioina ja arvostan paljon ihmisiä, jotka tavoittelevat ja koittavat niitä saavuttaa.

V - Valokuvaus
Yks mun suurimmista intohimoista. Ois aivan parasta, jos jokupäivä pääsisin jollekin valokuvaus kurssille, missä mua opetettaisiin paremmin. Kamera kulkee useimmiten mukana erityisesti matkustaessa ja puhelimellakin tulee kuvailtua lähes päivittäin. Sit mulla on tapana teettää kuvia erilaisiin albumeihin.

W - White
Sisustaessa kotiamme ehdoton suosikkisävy on aina valkoinen. Oon ehdottomasti kaiken vaalean sisustuksen perään. Ja siihen kun lisää vähän sitä lasin, kullan tai hopean hohtoa - niin kyllä mä tykkään!

X - Xoxo Gossip Girl
Tätä sarjaa on tullut katseltua aikoinaan niiin paljon! Pitäskin ottaa tässä omaa aikaa ihan vaan näille vanhemmille sarjoille ja alkaa niitä katsella uudestaan.


Y - Ystävät
Kyllä vaan on tärkeetä, että osana elämää on ystävät. Ne aidot sellaiset, jotka oikeesti pysyvät sun ystävänä elämänmuutoksista huolimatta. Teistä aion pitää kyllä kiinni! <3

Z - Zara
Vaateliike, jossa on aivan ihania vaatteita - mutta useimmiten harmikseni minulle liian isokokoisia. Ajoittain osa vaatteista kuitenkin sopii ylleni hyvin. Vaatii siis hieman enemmän aikaa sovittamiselle.

Ä - Äiti
Aivan ihana ihminen. Tullut iän ja elämänmyötä vain läheisemmäksi ja tärkeämmäksi. Saatan soittaa missä tilanteessa tahansa hänelle ja kertoa mitä juuri tapahtui, pelkäämättä sitä reaktiota.

Ö - Öinen tähtitaivas
Voi miten ihana onkaan vaan ihastella ja katsella öistä tähtitaivasta tai laskevaa aurinkoa.

SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti