Top Social

MINÄ

perjantai 22. tammikuuta 2016

Kuka minä olen? Mistä tulen, ja miksi kirjoitan blogia?

Olen Satu, 20-vuotias nainen Tampereelta. Olen alunperin kotoisin Oulusta, mutta asunut nyt pian vuoden verran täällä etelämmässä. Teen usein asioita hetken mielijohteesta ja innostun helposti uusista ideoista kotiin, matkoihin, harrastuksiin ja muihin kivoihin asioihin liittyen.
Omistan elinikäisen matkakuumeen, jonka liekki ei sammu koskaan!

Ammatiltani olen lähihoitaja ja hoidan työkseni muistisairaita ikäihmisiä. Työhöni kuuluu erityisesti heidän elinkaarensa loppuvaiheenhoito ja saattohoito. Työni on kolmivuorotyötä, joten harrastukseni mukautuu tämän mukaan. Kuntosalilla käynti on ollut harrastukseni viimeisen kolmen vuoden ajan. Välillä säännöllisesti ja välillä ei-niin-säännöllisesti. Rakastan valokuvaamista ja kodinsisustamista.


Pitkään olen miettinyt blogin aloittamista, mutta koskaan en ole sitä päätöstä virallisesti tehnyt. Nyt kuitenkin muuttoni ja elämäntilanteeni muutosten myötä aion sen tehdä. Joten, tervetuloa seuraamaan raidallista elämääni.


SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti