Top Social

VIIMEISET PUOLTOISTA VIIKKOA JA BLOGIHILJAISUUS

torstai 24. maaliskuuta 2016

Heippa! Viimeiset puoltoista viikkoo on täällä vallinnut blogihiljaisuus. Tämä johtui siitä, että yht'äkkisesti meidän nettiyhteys kaatui ja tänään vihdoin saatiin uusi langaton yhteys kotiimme. En ole niitä ihmisiä, jotka viitsivät alkaa päivittämään puhelimen tai Ipadin avuin, sillä mun omistaman Applen Ipad minin näyttö on niin pieni, etten voi yhtään arvioida kuvien oikeaa kokoa eri laitteilla selatessa. Mutta nyt onneksi kone ja netti pelaavat yhteen paremmin kuin aikoihin!

Nää vajaa pari viikkoo oon treenannut aktiivisesti, syönyt hyvin ja terveellisesti, tehnyt töitä lukuunottamatta viime viikonloppua ja tällähetkellä meneillään olevia vapaita. Viime viikonloppuna me käytiin Juuson kanssa pelaamassa biljardia Tampereen Galaxie centerillä. Vitsit se oli kivaa pitkästä aikaa ja mä todella nautin siitä. Huomenna ois tarkoitus käydä ottaan uusinta pelit, jee!! Tän jälkeen käytiin katsoon viel leffassa Katseeseen kätketty. Me tykättiin kyseisestä leffasta paljon. Leffa ei ollut kyllä sit lainkaan ennalta arvattava. Vaikka kuin mielessä yritti jo ennen loppua miettiä loppuratkaisua, oli lopulta sen päätös aivan toinen. Kannattaa käydä katsomassa, jos on trillereiden ja jännityselokuvien ystävä.

Mun nettivalmennuksen suhteen mennään jatkuvasti eteenpäin. Siirryin ihan vasta valmennuksen toiseen vaiheeseen, joka on lihasvoimaa kehittävä jakso. Jaksoja on siis kolme, joista ensimmäinen oli kestävyyttä edistävä ja nyt siis enemmänkin voimapainotteinen. Eli toistomäärät tippuivat huomattavasti kun taas painot lisääntyivät. Niiden suhteen muutenkin on tullut muutosta ja oon huomannut, että oon voinut lisätä painoja sitten edellisestä. Ruoan määrää oon lisännyt huomattavasti ja erityisesti proteiinin saantiin oon kiinnittänyt huomiota entisestään. Mitä enemmän sen parempi, pätee kohdallani paremmin kuin hyvin, sillä riittävä ruoan ja erityisesti proteiinin saaminen on aina ollut minulle haastavaa. Myös lämmittelyihin ja venyttelyihin oon yrittänyt panostaa entistä enemmän. Jospa nyt hiljattain tää lihaskireyskin tästä lähtisi pois.
Mutta hei jokatapauksessa im back in the business now!

SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti