Top Social

IHANA IHANA KESKIVIIKKO VAPAA

keskiviikko 30. maaliskuuta 2016


Ihana ihana keskiviikko-vapaa! Tiedättekö mä nukuin johki 11.00 asti ainakin. Rehellisesti, en edes katsonut kelloa kun heräsin taikka nousin sängystä. Keitin vaan itselle kaurapuuroa ja kahvia, sekä tein muutaman sämpylän. Katselin mitä turhempia ohjelmia televisiosta vähän aikaa ja kävin selaamassa sosiaalisen median palvelut lävitse ja bloginpuolen. Tän jälkeen mä kävin suihkussa ja aloin valmistautua salitreeneihin. Join ennen treeniä nautittavan boosterin ja mieli oli todella hyvä ja levännyt.

Salilla treenasin jalat ja hieman keskikroppaa. Se tuntui todella raskaalta aiempiin viikkoihini nähden ja musta tuntui et hikosin ihan hulluna. En tiedä oliko treeni raskaampi edellisten työpäivieni jälkeen vai miten se tuntui niin raskaalta, mutta kyllä musta tuntu et nyt oli kyllä aivan maksimi mihin mä pystyn. Enempään en. Hassua kyl sekin et jokakerta se tuntuu ettei enempään pysty. Voiko maksimi treeni olla eri kerroilla erilainen mutta oikeasti aina se maksimi? En tiedä, kaippa. Mut silti mä sen pyrin tekemään aina niin, että lopussa oon aivan poikki ja voimat loppuu. Saatan vaikka tehdä pudotuksia ihan parin kilon painoihin saakka, että oikeasti en jaksa enää niilläkään liikkeitä tehdä. Tehokasta kyllä ja kivaa kun pääsee haastamaan itseä, mutta todella raskasta siispä!

Salin jälkeen mä tulin kotiin ja hengailin vähän aikaa vaan tässä sohvalla kuulumisia vaihtaen Juuson kanssa. Televisio on ollut jälleen päällä ja sieltä oon vaan katsellut sarjoja. Ruoaksi tein uunissa kalaa ja keitin pastaa, en sen kummenpaa. Enpä siis viitsinyt alkaa kuvailemaan teille ruokajuttuja tänäpäivänä. Oon pessyt pyykkiä ja vähän siivoillut muutenkin. Nyt mä selailen nettikauppoja ja haaveilen uusista kesävaatteista. Oon aivan hullaantunut nyt kaikkiin ihaniin ohuisiin trenssitakkeihin. Nyt täydellinen sellainen etsinässä, mitä hankaloittaa juurikin se, että olen aika lyhyt ja useimmat takeista ovat pitkiä. Noh, mutta jospa löydän omani. Nellyltä mä tilasin yhden takin tulemaan, jospa se olisi sovittaessa hyvä. Nyt mä vain nautin rentoutuen illasta kotona. Illalla olis tarkoitus kattoo Temptation Island ja syödä tortilloja. Tästä mä pidän, ihanan rauhallisista arki-illoista!

SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti