Top Social

NYT LOPPUVIIKON JA LAUANTAI ILLAN KUULUMISET JULKI

lauantai 12. maaliskuuta 2016

Nyt loppuviikon kuulumisia luvassa. Mulla on nyt meneillään viikon mittainen työputki. Oon siis aloittanut viime tiistaina työt ja nyt olisi vielä kolme päivää töitä ennen seuraavia vapaita. Torstai -ja perjantaipäivät mä vietin Nokialla taas TunteVa -kouluksen parissa ja tänään mulla oli iltavuoro. Koulutuspäivät olivat taas todella mukavia ja ne ihmiset, ketä siellä tapaa. Aivan ihania ihmisiä!

Eilen saatiin vihdoin haettua auto huollosta ja se toimii niinkun pitääkin. Käytiin ajamassa iltapäivällä Lempäälän Ideaparkissa ja kierreltiin siellä vähän aikaa. Mukaan tarttui Bikbokista yks paita ja urheiluliikkeestä yhet Niken trikoot, ei oikeastaan sen kummenpaa mulle. Sit syötiin siellä ennenkuin jatkettiin ruokakauppaan. Tänään käytiin Ikeassa ja kodinsisustukseen liittyen löydettiin vaikka mitä. Teen muutoksista kämpässä erikseen piensisustukseen liittyvän postauksen myöhemmin, kun saan ostokset purettua kasseistaan ja kuvattua ne. Tää ostosten purkaminen jäi vähän roikkumaan, sillä oon ollut koko illan töissä ja miesystävällä on kans ollut toimintaa koko päivän. Mutta huomenna viimestään sitten. Vitsit on aina huippu hyväntuulinen fiilis kun saa vähän uutta kämppään. Monesti pienillä asioilla saa vaan niin hirmusesti aikaan muutosta.

Nyt tosiaan istun vaan tässä sohvalla viinilasin äärellä ja kirjoittelen postausta. Fiilis on väsynyt mutta hyvä. Työpäivä oli todella rankka mutta palkitseva. Ja huomenna palaan asiaan uutisten kera! Osa teistä on varmasti tämän uutisen jo kuullutkin tänään, kun sen julkaisin jo sosiaalisessa mediassa blogin ulkopuolella. Huippu juttu siispä luvassa. Palataan asiaan! Haleja <3

SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti