Top Social

THE NEXT TRAVEL DESTINATION IS...

sunnuntai 8. heinäkuuta 2018

The next travel destination is... Rome!!

Joo mä päätin yllättää miesystävän ostamalla meille viikonloppumatkan Roomaan elokuulle! Oikeastaan tein sen jo kevään lopussa, mutta oon onnistunut ihme kyllä pitämään sen näinkin kauan aikaa salassa. Enää se ei kuitenkaan sitä ole, sillä vahingossa asian yhteydessä menin paljastaan, missä tää yks mun suunnittelema viikonloppu vietetään. (Ei varsinaisesti yllätä) - Jokatapauksessa elokuun lopussa ollaan siis lähdössä Roomaan!

Roomasta oon kuullut tosi paljon hyvää, mut sit on myös näitä monia sananlaskuja - mitkä vaan on jäänyt mieleen pyörimään. Mulla on tietynlainen kuva päässä ylipäätänsä Italiasta, miten siellä on vanhoja rakennuksia kapeine katuineen, katusoittajia ja luovia ihmisiä, pieniä kahviloita ja ravintoloita, ympäri vuoden lämmintä, tyylikkäitä ihmisiä ja kauhee määrä nähtävyyksiä. Pitääkö tää sit ylipäätänsä paikkansa tai ei, niin odotan kyllä niin innolla taas seuraavaa matkaa ja ylipäätänsä Italiaa.

Jos ootte käyny Roomassa tai ootte lukenu jostain hyviä vinkkejä kys. kaupunkiin liittyen, niin pistäkää viestii kommentti boksiin ja hei laittakaa muutenkin! Ihana päästä lukeen teidän kommentteja ja kuuleen matkavinkkejä :)

"Carpe diem, Festina lente"
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti