Top Social

JONKIN LOPPU ON UUDEN ALKU

maanantai 13. maaliskuuta 2017

Heippa kaikki! Viime päivät, viikot ja jopa kuukaudet on kuluneet hurjaa vauhtia. Mun elämässä on tapahtunut aika hämmentävän paljon asioita viimeaikoina, eikä tää blogin sivuun jättäminen oo tuntunut musta rehellisesti yhtään väärältä valinnalta. Fiilispohjaltahan tätä hommaa tehdään.


Mitä teille kuuluu? Mä tuun vaihtaan mun kuulumisia ja ajatuksia täällä blogin puolella nyt aktiivisemmin ja suunnitelmissa on muutenkin olla hieman aktiivisempi myös yleisesti sosiaalisen median puolella. Mun viime kuukaudet on menneet vähän arjesta ja sosiaalisesta mediasta irroittautuen ja oleillen, mut nyt ois tarkoitus keskittyä taas enemmän näihin juttuihin. Ah miten oon kaivannut kirjoittamista ja yleisesti mielipiteiden esilletuomista, valokuvaamista ja niiden esteettisten ja ihanien hetkien konkreettista tallentamista jonnekin. Jonnekin mistä ne löytää ja mistä niitä voi lukea, kun haluaa niitä muistella. Ja täältähän ne vanhat jutut löytää, joten eiköhän tää tauon loppu oo nyt uuden alku tälläkertaa, mitäs sanotte?

Ps. Ihanaa yhä huomata, miten aktiivisesti blogilla on käynyt kävijöitä myös tauon aikana. Ootte kaikki parhaita <3
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti