Top Social

TUKKATAIKOJA

keskiviikko 22. maaliskuuta 2017
Heippa! Mitä tulee edesmenneeseen viikonloppuun, niin vietin sen Oulussa sukulaisten luona. Oli kivaa päästä haukkaan pohjoisen happee välissä, niin jaksaa kipittää näillä kotikulmilla taas se leveä hymy kasvoilla. Tuntuu muuten vaan niin sairaan hyvältä tää uus kotiseutu ja kämppä.


Oon jo pidemmän aikaa pohtinut näiden hiusten kanssa, että mitäs ihmettä niille lähtis tekemään. No päätinpä sit yks ilta pistää viestiä mun ihanalle tuttava kampaajalle ja ehdottaa jotain tapaamista hiustenlaiton parissa. Itseasiassa näistä hiuksista syntyi heti idea, kun haaveilin vaalean harmaisiin taittavasta sävystä ja yleensäkin ottaen tykkään monivärisistä hiuksista. Ja kattokaa tätä tyvensävyä! Mää ainakin tykkään siitä, että se korostuu kevyesti tuolta esille, muttei liian vahvasti. Ja todennäköisesti se tulee ajanmyötä näyttämään vaan paremmalta, kun se pääsee vielä entisestään kasvamaan.

Kummatkin kuvat ovat värjäyksen jälkeen otettuja, mutta vanhan väritilanteen näet vanhemmista postauksista. Näiden hiusten takana on Olaplex hoito, tyvivärjäys, sävytys ja leikkaus. Aikaa näiden tekemiseen meni sellanen 3 tuntia, joten vaikka vaaleasta sävystä toiseen siirrytäänkin - niin mikään pikainen prosessi tää ei ollu.


Mitä tulee jatkoa ajatellen mun hiustenhoito rutiineihin, niin muutamia juttuja aion muuttaa kyllä ihan ehdottomasti. Pesuaineet ja hiusöljyt tulen ihan ehdottomasti vaihtamaan parempilaatuisiin tuotteisiin, jotta hiusten kunto paranee entisestään. Sit mulla on vanha pinttynyt tapa ravisuttaa hiuksia pyyhkeellä niitä kuivatessa. Tää kuluttaa hiusta paljon ja tekee sen takkuisammaksi, joten tähän pyrin saamaan myös muutosta ehdottomasti! Jospa myös jättäisin nää omat kotikampaamohommat sivuun, joita oon pitkän aikaa amatöörinä itse hoitanut - kun on sitä varten tosiaan ne ammattilaiset olemassa. Miten eriltä lopputulos näyttääkään ja oon kyllä erittäin positiivinen lopputuloksesta!


Mitä mieltä ootte mun uusista hiuksista?
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti