Top Social

LAZY SATURDAY AND DAILY NEWS

lauantai 25. maaliskuuta 2017

Heippa! Mulla on tosiaan tällähetkellä viikonloput vapaita, mikä on todella ihmeellistä. Oon tottunut työskenteleen useina viikonloppuina kuukauden aikana - lähes poikkeuksetta on vain yks viikonloppu vapaana aina kolmen viikon aikana. Aamuisin sitä herää hyvissä ajoin valmiina töihin, mut sit sitä tajuaa et mähän saan vielä nukkua tai torkkua, selailla sosiaalista mediaa ja voin pelata sängyssä peiton alla viel pari sanajahtipeliä jos siltä tuntuu. Fiilistellä aamua ja katella ulos, kun aamuaurinko rupee paistaan kohti meidän makkaria.

Tällätavoin mun päivä tänäänkin alkoi. Heräsin ensimmäisen kerran jo puol 8 aikaan. Minä - joka on tavallisesti aina tosi aamu-uninen, enkä herää ilman herätystä vapaa aamuina ennen puolta yhtätoista. Mun oireilevan olkapään ja tän sairasloman aikana, mä oon oppinut oleen melkoisen aamuvirkku ja keittelen kahvia jo varhain aamulla. Fiilistelen aamua ja herätystä, eikä mun tartte kirmailla ympäriinsä meidän kämpässä ja etsiä tavaroita ympäriltä ennenkuin myöhästyn bussista. Muutamia työpäiviä mä oon käynyt työpaikalla tekemässä korvaavaa työtä tälle viikkoa, mutta täysiä listoja - niitä mulla ei tällähetkellä ole.

Mun olkapään kuntoutus on kesken, minkä vuoksi mun työnkuva on kolmen viikon ajan vähän toisenlainen. Se on siten huomioitu, ettei mun tartte tehdä raskasta kuormitusta aiheutuvia tehtäviä, veto - tai työntöliikkeitä vas. kädellä ja olkapäällä. Mun arjessa on tällähetkellä enemmän vapaa-ajan tunteja, koska teen vajaita tunteja työssä. Kuitenkin mulla on kauhee ikävä kuntosalia ja kaipaan päästä reenailemaan. Se on kuitenkin sellanen osa mun perusarkea, että on todella hankala olla reenaamatta useampi viikko. Pelkkien jalkatreenien vuoksi en kuitenkaan kehtaa pitää salikorttia käytössä,  vaan hyödynnän ennemmin siitä saatavat korvaukset. Pitää vaan yrittää keksii korviketta tälle aikaa kun mä en pääse käymään salilla.

Onneks meillä oli tänään Juuson kanssa yhteinen vapaapäivä. Aamupäivästä tehtiin vähän omia juttuja - minä kotiohjelmalla kevyitä lihaskuntoharjoituksia ja venytyksiä, siivoilin. Ja sit päivällä käytiin katsomassa Classic - Indians salibandypeli. Nyt vaan illasta iltapalaa - smoothiee ja ruisleipää ja sit pian ois tarkoitus syödä vähän viltin alla viel tortillasipsejä salsakastikkeen kera. Eli rento lauantai siis kaiken kaikkiaan! Ihanaa lauantaita <3
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti