Top Social

INFLUENSSA AIKA JA SAIRASPÄIVIÄ

torstai 5. tammikuuta 2017
Terkut täältä sairastuvan keskeltä! Täällon oltu niin kuumeessa kun flunssassa ja yskässä, mutta onneks mä alan olla vihdoin jo tervehtymään päin. Huomenna ois tarkoitus palata töiden pariin heti aamusta, sit hoitaa tänään aloitettua vaatteidenkierrätys & myynti hommaa, sekä tähän liittyen suunnitelmissa on yks hyväntekeväisyys projektihomma, jonka toteuduttua mä kerron teille vähän enemmän! Illalla sit käydään Juuson kanssa leffassa nauttimassa vähän yhteisestä ajasta, koska vuorot menee jälleen ristiin ja mun influenssan takia ei oo hirveesti kehdattu olla lähekkäin. Vuoroyöt nukuttiin sängyssä ja sohvalla, sekä suurinosa ajasta meni mulla nukkuessa. Mutta onneksi tosiaan tätä todella ihanaa matalaa ääntä lukuunottamatta olo alkaa olla lähempänä normaalia.. Mut palataan pian asiaan, ihanaa loppiaista!

Joko ootte heittäny joulukuusen meneen ja korjannu koristeet, vai ootteko niitä - jotka siistin kaiken juurikin loppiaisena? :-)


2 kommenttia on "INFLUENSSA AIKA JA SAIRASPÄIVIÄ"
  1. Yhellä jos toisella on ollut kuumetta/flunssaa. Itse olen tältä säilynyt ja onneksi sullakin on jo paranemaan päin. Tsemppiä! Leffasuunnitelmat kuulostaa tosi hyvältä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Onneksi pahin flunssa on jo tosissaan ohitse. Ihanaa alkuvuotta sinne :-)

      Poista