Top Social

SITKEÄ FLUNSSA

keskiviikko 3. helmikuuta 2016


Sitkeä flunssa, josta oon kärsinyt pienin oirein jo pidemmän aikaa. Päivittäin oon niiskutellut ja yskähdellyt silloin tällöin. Alkuviikosta flunssa kuitenkin paheni ja kuume nousi yllättäen. Voimat meni, eikä ääntä tuntunut enää tulevan kurkusta. Ja mikä jomotus pään- ja kurkun alueella! Flunssa ottaa todella voimille ja siksi blogikirjoitukset ovat jääneet nyt hetkeksi aikaa.

Viime päivien aikana olen lepäillyt todella paljon. Yrittänyt nukkua, mutta aina jomottaa jostain kohtaa tai nenä on liian tukossa hengittämiseksi. Olen katsellut kymmeniä tunteja elokuvia ja sarjoja, tehnyt kryptolehtiä, juonut teetä, selaillut instagramista ja netistä uusia sisustusvinkkejä -ja tulevia kevätmallistoja. Olen syönyt ja juonut todella paljon, vaikka mikään ei maistu miltään. Viettänyt viikon ainoat vapaapäivät kotona sairastaen ja lepäillen.

Huomenna on se päivä, jota odotin hyvillä fiiliksin. Kaksi seuraavaa päivää oli tarkoitus viettää Nokialla, muistisairaiden ikäihmisten hoitoon liittyvässä koulutuksessa. Koulutukseni sisältää tunteVa -toimintatapa mallin osana hoitotyötä ja sisältää säännöllisiä tapaamisia pienen ryhmäni kanssa noin 6 kuukauden ajan. Olen tykännyt käydä koulutuksessa, sillä siellä on niin monta ihanaa ihmistä, joiden kanssa pääsee huokaisemaan arjesta ja jakamaan ajatuksia samaa työtä tekevien ihmisten kanssa. Salassapitovelvollisuus pysyy ryhmän sisällä ja voimme jakaa oman työyksikkömme tai asukkaiden parissa kohtaamiamme haastavia tilanteita ja keskustella niistä. Vaihtamaan siis ajatuksia eri asioista.
Koulutus jää nyt välistä tällä kertaa, tämän inhottavan flunssan vuoksi.
Jospa nyt muutaman päivän lepäilyn jälkeen olo alkaisi pian jo helpottamaan.
Toivotaan näin!

SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti