Top Social

MITKÄ ASIAT TEKEVÄT MINUT ONNELLISEKSI?

perjantai 19. helmikuuta 2016
Kuluneen viikon aikana olen elänyt laidasta laitaan erilaisten tunteiden vallassa. Olen ollut todella väsynyt töideni johdosta, enkä ole ehtinyt levätä riittävästi. Olen suoriutunut arjestani päivä kerrallaan. Olen asettanut itselleni tavoitteita ja päämääriä, mitä kohti elän. Pieniä motivaation lähteitä, jotka saavat minut jaksamaan työssäni. En ole viettänyt lähiaikana oikeastaan vapaita viikonloppuja, mutta nyt aion ajatella vain mukavia asioita ja nauttia tulevasta viikonlopusta. Kun työvuoroni päättyy seitsemän jälkeen, lähden suoriltakäsin rautatieasemalle ja kello kahdeksan junalla kohti entistä kotikaupunkiani Oulua. Lepäämisestä en tiedä, sillä viikonloppu on lyhyt matkustamiseen, mutta pyrin tulevan päivän kuitenkin pyhittämään vain rentoutumiseen ja antamaan itselleni aikaa palautua edellisestä yövuorostani. Mutta kiva viikonloppu varmasti nyt tiedossa siispä!

Olen miettinyt jonkun verran asioita, jotka tekevät minut onnelliseksi. Pyrkinyt elämään itselleni. Jättänyt syrjään ne ihmiset jotka eivät saa minua voimaan hyvin ja tullut lähemmäksi ihmisiä, jotka ovat ymmärtäneet ja kuunnelleet minua, antaneet minun olla oma itseni. Eihän ihminen tarvitse elämäänsä henkilöitä, jotka ajattelevat vain omaa etuaan, eivätkä muita ihmisiä. Loukkaavat tai sivuuttavat sinulle tärkeät asiat. Ystävyyden tulisi olla vastavuoroista toimintaa, jossa kummallakin on oma aikansa kannustaa, kehua, ymmärtää ja lohduttaa. Mutta meitä on moneksi, luonteita ja ihmisiä siis. Itse olen kuitenkin nähnyt elämässäni niin erilaisia ystäviä ja kyllä ne aidot ja oikeat ystävät vaan tunnistaa. Nyt olen koonnut alle kuvia asioista ja tapahtumista, jotka saavat minut voimaan tällähetkellä erityisen hyvin!!


1. Vanhojen lomamatkojen valokuvien muisteleminen ja tulevan lomamatkan suunnitteleminen.

2. Arjen pienet hetket. Yhteiset illalliset ja leffaillat miesystävän kanssa. 

3. Hyvä ja tasapainoinen parisuhde. Ja ei, se ei todellakaan ikinä ole itsestäänselvyys.
4. Arjen pienet yllätykset ja piristykset. Erityisesti silloin kun sitä vähiten odottaa.
Tämä ihana yllätys on meidän seurustelun alkuajoilta ja voin kertoa, että muistan sen aina!

5. Treeni kulkee ja tuntuu hyvältä. Nyt kokeilussa elämäni ensimmäinen nettivalmennus, joka vaikuttaa todella hyvältä. Myös uudet treenivaatteet ja tehonlisääjä ennen treeniä ovat auttaneet jaksamaan ja motivoineet treenaamaan.


6. Kevät aurinko. Ylipäätänsä aurinko piristää. Olkoon se auringon nousu tai auringon lasku, ylipäätänsä auringon paistaminen. Näin talven jälkeen erityisesti. Mutta näitä kauniita auringonlaskuja kyllä silti yhä kaipaan!




Ihanaa perjantaita teille kaikille!! <3

SATU
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti