Top Social

TERVE MINÄ

lauantai 6. helmikuuta 2016


Vihdoin siispä taudit selätetty! Tai no itseasiassa pientä nuhaa ja tukkoisuutta vielä on, mutta ei enää niin häiritsevästi ja kuume ei ole enää noussut. Johtunee mahdollisesti tämä sairastelu influenssasta, kun en sitä rokotetta syksyllä pistänyt. Rokotteesta mulle nousee sen pistettyä kuume pikimiten ja sitä mä en halunnut. Mutta hei sairastettu mikä sairastettu nyt!

Ilmat viime päivinä ovat olleet niin ihanat. Aurinko on paistanut ajoittain ja se on tuonut niin keväisen olon mukanaan. Oon pitänyt sälekaihtimia auki päivät ja ihastellut auringonpaistetta. Nyt kuitenkin tämän päivän on pyryttänyt lunta ihan kunnolla ja ilmeisesti myös tuleville päiville on lunta tiedossa. Illemmalla ollaan kutsuttu meidän uudet Tampere-ystävät käymään. Oon odottanut tätä iltaa niin paljon, koska musta tuntuu että nää ihmiset on niin samanlaisia kuin me, ja oon joutunut olemaan hirmu monta päivää jo sisätiloissa itsekseen. Kyllä sitä muuten vaan ihminen tapaa usein niitä sielunkumppaneita ja uusia tuttavia aina siellä, missä niitä ei niin odota tapaavan. Ja silloin, kun sitä hetkeä ei sitten millään osaa odottaa. Ja oikeastaan, hyvä niin.

Mulla on yövuorot edessä, joiden aikana en usein jaksa treenata lainkaan. Sijoitan viikon salipäivät aina niille päiville, jolloin ei oo näitä yllämainittuja vuoroja. Harmittaa ihan, miten vähälle salitreenit tälle viikkoa on jäänyt tän sairastelun vuoksi. Maanantaina olo oli heikko, mutta lähdin kaikesta huolimatta treenaamaan. Ei se tee hyvää puolikuntoisena urheilla. Tulihan se alkuviikosta jo nähtyä. Ensiviikolla pääsen vasta paremmin aloittamaan sit treenaamisen uudella treeniohjelmalla, mitä jo edellisviikon odottelin, mutta parempi näin. Kivaa viikonlopun jatkoa myös sinne blogin toiselle puolen!

SATU

2 kommenttia on "TERVE MINÄ"
  1. Itekkään en mitään influenssa rokotteita ottanut kun oon lukenut niistä niin paljon kaikkia pelottavia juttuja :'D Ja sitten tietenkin mullekkin iski joku influenssa.. Mutta anyways, kivanoloinen blogi sulla :)! Eksyin tänne ihan sattumalta ja tykästyin heti :>!

    <3: Sofia, fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäsit! Alkusuoralla vasta tämän kanssa, mutta hiljaa hyvä tulee. Niin tällaisilla perusterveillä ihmisillä ei varmasti ole niin vaarallisia nämä flunssat, mutta iäkkäillä erityisesti seuraukset niistä usein vakavammat ja siksi rokote tärkeä. Kiitos paljon! :-)

      Poista