Top Social

THINKING OF FUTURE

tiistai 21. elokuuta 2018

Ajattelin tulla puhuun teille mun tulevaisuuden suunnitelmista. Mulle kun heitetään monesti ilmoille kysymys, mitä sä aiot seuraavaksi? Tähän on ihan hirvittävän vaikea osata vastata, koska jostain syystä oon tosi huojentunut siitä - etten mä koskaan lähtenyt sairaanhoitaja kouluun. Oon punninnut paljon vaihtoehtoja ja miettinyt, olisko tää ollut se mun juttu. Vaikka kovin tykkäänkin ihmisten parissa työskentelystä, en oo varma onko sairaanhoitajana oleminen se mun juttu. Tai mikä ylipäätänsä on, sen kanssa oon paininut.

No jos en lähdekään opiskelemaan sairaanhoitajaksi, aionko ylipäätänsä opiskella? Mun sisällä on energiaa kyllä opiskelulle ja mielellään työnohessa suoritettavalle tutkinnolle, kun vain osaisin päättää mitä mä haluaisin tehdä. Mikä olis sellanen koulutus tai ammatti, josta todella pitäisin ja minkä parissa jaksaisin työskennellä sit lopun ikääni. Sitä mä en oikeasti vieläkään tiedä, joko se pitäis tietää? Toivon et näihin kysymyksiin mä saan jokupäivä vielä vastauksen, koska just nyt en osaa vastata siihen.

Mulla on turva se, että on vakituinen työpaikka hoitoalalla ikäihmisten parissa ja työ on sellasta, että viihdyn sen parissa. Ei oo ongelma olla tällähetkellä tällä alalla tai tän työn parissa, enkä voi sanoa - etten vois olla lähihoitajana lopunikää. Kuitenkin mun sisällä on vielä fiilis siitä, että johonkin muuhun mä aion vielä itteni kouluttaa ja jonkun tutkinnon suorittaa, mutta sen aika on sit kun mä sen tutkinnon keksin. Ehkä ensi keväänä tai syksynä, kenties?

Nyt mä aion vaan nauttia meidän arjesta ja matkustaa, tehdä sellaisia asioita työnohella mistä mä nautin. Tulee vielä se aika, etten mä pysty kaikkea tätä toteuttaa mitä mä nyt voin. Joten miksipä jättää tää kaikki hyödyntämättä nyt, mitä voin tällähetkellä kokea? Mä elän hetkessä nyt. Nautin tästä ja oon kiitollinen siitä mitä mulla on.
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti