Top Social

THROWBACK TO BERLIN

maanantai 23. heinäkuuta 2018
Viime syksynä mulla tuli käytyä muutaman päivän reissu Saksan Berliinissä mun ystävän kanssa. Ajattelin tulla fiilisteleen sitä vielä tänne blogin puolelle kuvien kera, koska tästä reissusta en oo jakanut teille aiemmin mitään. Pistäkää kysymyksiä sit kommenttiboksiin, jos niitä heräilee postauksen myötä vaikka liittyen tähän kaupunkiin? Onks siellä paljon Berliinin puolella matkustaneita, mitä fiiliksiä kaupunki teissä herätti? Tykkäsittekö?














Berliini oli sekoitus uutta ja vanhaa, vaurasta ja rikasta, paikallisia ja turisteja, nähtävää ja ei sit mitään nähtävää. Tätä mieltä mä oon. Riippuu täysin missäpäin Berliiniä sä liikut, miltä siellä näyttää ja miltä tuntuu. Eri alueet kaupungista luo erinlaista fiilistä. Muhun Berliini ei tehnyt mitään lähtemätöntä vaikutusta, mutta ihan mukavat muutama päivä meillä mun ystävän kanssa oli! Käytiin Alexanderplatzilla Berliinin tv-tornissa ihasteleen näköaloja, East Side Gallerylla katseleen Berliinin muurin maalauksia, Brandenburgin portilla, Victory Column yms. muutamia muita nähtävyyksiä. Julkinen liikenne toimi todella hyvin ja ihmisiä oli minne tahansa menikin, niin todella paljon.












Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti