Top Social

VIIMEPÄIVIEN KUULUMISIA

tiistai 27. syyskuuta 2016

2-3 dl mansikoita // 1 dl mustikoita // 1 banaani // 1prk vaniljaskyr // 1 rkl pähkinöitä // maitoa

Kesä on vaihtunut syksyyn ja tänhetkinen arki pyörii lähinnä autokoulun syventävän vaiheen ja töiden merkeissä. Oikeastaan ois enää muutama työvuoro, yksi opiskelija arviointi ja jokunen ajotunti, jonka jälkeen saan levätä viikon verran ilman yhtään mitään velvoitetta! Uskotteko, tuntuu meinaan aika huipulta!

Viimepäivinä mä oon ollut vapaalla, mutta jokainen päivä on ollut täynnä toimintaa ja sovittuja tapaamisia. Viime perjantaina mä kävin töiden jälkeen vaihtamassa laukut pikkusen isompiin pikaiseen kotona ja kiiruhdin iltapäivällä lähtevään junaan. Tälläkin kertaa suuntana oli pohjoinen. Illalla mä olinkin jo siskon luona Oulussa juoruilemassa kaikesta tapahtuneesta. Tänkertaisen reissun pääpaino oli mun ystävissä! Oltiin sovittu mun vanhojen opiskeluystävien ja tänhetkisten sydänystävien kanssa tapaamista ja tää viikonloppu kävi kaikille omien menojemme puolesta. Se kun ei oo aina niin yksinkertaista saada yhteistä viikonloppua, kun asuin kaupungit ovat erit ja työ on vuorotyötä, minkälisäksi jokaisen omat menot siihen vielä höystettynä. Mutta onneksi aina joku ajankohta sopii!

Lauantaina kiiruhdin heti aamusta äidin luokse aamukahville vaihtamaan kuulumiset. Sen jälkeen mulla tuli vietettyä aikaa ensin päivällä mun hyvän ystävän luona, minkä jälkeen mun toinenkin ystävä saapui ja kun nälkäisiä aina ollaan, niin suuntana oli mikäs muukaan kuin Pancho Villa. Muutama muukin ravintola oli kyllä mielenpäällä, mutta niistä karsiuduttiin pitkien jonojen ja ruoan laadun vuoksi. Jokatapauksessa oli kyllä todella hyvää ruokaa. Tän jälkeen kierreltiin kaupungilla ja inspiroiduttiin kaikista ihanista syksyntuomista uutuuksista. Vitsi miten mä haluisinkaan muuttaa meidän kotia jo syystunnelmaan! Ehkä pörrönen uus torkkupeitto ja kynttilöitä, himmeää valaistusta ja itselle päälle tietysti lämmin villapaita. Missähän mun lämpimät pörrösukat onkaan?


Lauantai ilta meni mummin luona rentoutuen television ääressä. Sunnuntai aamuna mä sit heräsin kympin aikaan virkeänä ja syötiin puolenpäivän aikaan mummin laittama lounas. Siitä pian lähdettiinkin sukulaisten kera serkun syntymäpäiville. Siellä pari tuntia vietettiin aikaa ja sit mun olikin jo puoli kuuden aikaan hypättävä etelänjunaan ja kotimatkalle.

Alkuviikkoon mulla on mahtunut vielä autokoulun harjoitteluvaiheen reittiajo, josta mun on pakko sanoo että se oli aivan huippu! Eka kerta kun musta ei oikeesti tuntunu vähääkään väkinäiseltä ja tympeeltä ajaa autokoulun autolla, vaan ihan hirmuisen hauskalta. Mulla oli todella hauska autokoulun ope, mutta myös se toinen autokoululainen. Suosittelen kyllä todella lämpimästi Tampereen CityTraffic - autokoulua. Ja perään vielä lisätäkseni, ettei kyseessä ole minkäänlainen yhteistyöpostaus vaan olen aidosti sitä mieltä, että täällä jos jossain ajotunnit voivat olla hauskoja!

Miten teidän viikko on lähtenyt käyntiin ja millaisia syysostoksia olette jo tehneet?
Kysymyksiä ja postaustoiveita otan vastaan mielellään alla olevaan kommenttikenttään!

Ihanaa tiistaipäivän jatkoa! <3

SATU
2 kommenttia on "VIIMEPÄIVIEN KUULUMISIA"
  1. Voi, kuulostaa ihanalta! On aina tosi jees nähdä läheisiä. :) Miun syksyn ostoslista on loputon, mutta ne taitaa näidä "palkoilla" jäädä kaikki vaan haaveiksi, haha. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan alkuun, kiitos aktiivisesta kommentoinnistasi! <3 Mulla taitaa käydä useiden ostoshaaveiden kanssa samoin, koska veromätkyt ja autokoulun syventävävaihe. Onneksi on paljon muutakin elämässä mikä tekee onnelliseksi. Ja eiköhän jotain pientä aina kykene hankkimaan! :-) <3

      Poista