Top Social

NEW MISS SELFRIDGE BAG

maanantai 3. huhtikuuta 2017


Heippa! Viime viikolla mää selailin pitkästä aikaa Nelly :n nettisivuja ja päädyin katselemaan uutta perus arkilaukkua. Mulla on ollut pitkään etsinnässä joku tukeva musta käsilaukku, jonne mahtuu lompakoiden ja kalentereiden lisäks tarpeen mukaan vähän jotain enemmän. Mulla on useampia pienempiä laukkuja, mutta juurikin tällaset isommat käsilaukut alkaa olla aika loppuun käytettyjä!

Viimeaikoina mää oon ollut enemmän myynti kuin ostokannalla vaatteiden ja asusteiden suhteen, mutta eiköhän tähän tuu nyt muutosta kun saa hiljattain vanhempia tuotteita pois alta. Ennen mulla oli tapana viedä kierrätyspisteisiin vaatteita, mutta nykyään mä tiiän jo niin monia ihania kirpputoreja, minne vaatteiden vieminen ei oo enää mikään inhottava prosessi, vaan joka on oikeastaan ihan mukavaa!

Tää Miss Selfridge - merkkinen laukku on tosi kauniin näköinen yksityiskohtineen ulkoisesti, mutta myös todella käytännöllinen mun tarpeisiin sisäpuolen taskuineen. Sisäpuolella on kolme sisälokeroo, joista yhdessä on vetoketjut ja on kooltaan suurempi. Mut hei kattokaapa tätä ulkoista olemusta ja miten toi riipus laukussa on ihan hirmuisen nätti koriste!

Mitä tykkäätte mun uudesta arkilaukusta? 


2 kommenttia on "NEW MISS SELFRIDGE BAG"
  1. Tosi nätti laukku ja näyttää kivan tilavalta! :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista