Top Social

BLOGIN PALUU

sunnuntai 17. kesäkuuta 2018


Halooo im back! Oon yhtä hymyä koneen näytön tälläpuolen. Odotan innolla, että mä pääsen jakamaan teidän kanssa kaikkee sitä, mitä mun elämään on viimeisen vuoden aikana tapahtunut ja mitä se tulee sisältämään.

Viimeinen vuosi mun elämässä on ollut aivan ihana. Me ollaan tehty järjetön määrä töitä, matkustettu yhteensä useampi viikko ulkomailla, vietetty aikaa hurjasti meidän staffi pojan kanssa, opittu hurjasti toisistamme. Ollaan muutettu uuteen asuntoon ja sisustettu asuntoamme, urheiltu satoja tunteja ja kokeiltu uusia asioita. Oon jättänyt taakseni toisen työn, jonka myötä ollaan järjestetty toisillemme lisää yhteistä aikaa.

Mitä nyt tulevalta kesältä ja syksyltä toivonkaan, niin suunnitelmia on aika paljon.Osan niistä mä oonkin ehtinyt jo toteuttaa, mutta osa on vielä edessäpäin. Ah mikä fiilis, kun tietää et voi koska tahansa palata tän blogin pariin kirjoitteleen taas teille. Mulla on hirmuinen määrä kuvia ja asiaa, joten ainoa ajatus mun pään sisällä kuuluu, mistä aloittaa? Joten, tervetuloa takaisin mun blogipohjalle! <3



Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti